Een huisstijl is essentieel voor jouw bedrijf. De huisstijl draagt de merkidentiteit uit en maakt jouw merk herkenbaar. In de blog over branding hebben we de vergelijking gemaakt tussen Face ID op je telefoon en branding. In het onderdeel Ontwerp & Ontwikkeling maken we jouw (re)branding visueel. De merkidentiteit wordt weergeven in een persoonlijk jasje, in de vorm van een website, webshop, (social media) content, gifjes en/of drukwerk.
Bedenk als eerste wat je wil uitstralen met jouw huisstijl. Een goede huisstijl maakt jouw bedrijf herkenbaar en laat zien waar jouw merk voor staat. Een juiste huisstijl verhoogt de naamsbekendheid, doordat de gewenste doelgroep zich aangetrokken voelt. Maar wat valt er eigenlijk onder een huisstijl van een merk?
Vergeet niet: een huisstijl kan na een aantal jaar toe zijn aan vernieuwing. Dit is volledig afhankelijk van de behoeften van jouw doelgroep.
Goede websites zijn interactief en geven een wow-effect. Tegenwoordig is een website voor een bedrijf onmisbaar, aangezien dit het eerste is wat potentiële klanten zien als ze zoeken naar jouw merk. Het is eigenlijk de moderne versie van het visitekaartje. Een interactieve website met animaties en bijzondere visuals zorgen voor vertrouwen bij de klant. Dit kan de doorslaggevende reden zijn waardoor mensen bij jou een service afsluiten of een product kopen. Ze willen het idee hebben dat jouw bedrijf echt bestaat en van kwaliteit is, voordat ze iets kopen.
Wij kunnen jou helpen door de BOOM-methode te gebruiken! De BOOM-methode bestaat uit drie onderdelen: Branding, Ontwerp en Ontwikkeling en Marketing. Binnen deze onderdelen hebben we maatjes die gespecialiseerd zijn per onderdeel. We gaan met jou in gesprek om te kijken waar jouw wensen liggen en welke maatjes voor jou aan de slag kunnen. Het is dan ook geen volledig traject waar je aan vast zit, maar een plan dat volledig aangepast wordt naar jouw wensen en behoeften. Het is tenslotte jouw merk en wij zijn er om je te helpen!
Wil jij aan de slag met het visueel maken van jouw branding? Samen bespreken we in een kennismakingsgesprek kosteloos de opties. Klik hier om een gesprek in te plannen!